השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים שינתה את עולם רפואת השניים. אם בעבר אנשים שאיבדו את השיניים הטבעיות שלהם נאלצו להרכיב שיניים תותבות שהציקו, גירדו ושיקפו מראה אסתטי לא נעים לפה, כיום ה"שיניים החדשות" המושתלות דומות ומתפקדות כמו השיניים הטבעיות שאבדו. תחום השתלת השיניים נמצא בהתפתחות מתמדת וכיום יש שיטות שיניים רבות ומגוונות כשאחת השיטות המובילות היא השתלת שיניים ביום אחד.

אם אתם זקוקים להשתלת שיניים, צרו קשר עם מרפאת השיניים של ד"ר ישראלי ובואו לבדוק את האפשרות של השתלת שיניים ביום אחד. השתלת שיניים במרפאה שלנו מבוצעת במקצועיות, אנו משתמשים בסוגי השתלים המובילים בעולם ובמכשור טכנולוגי חדיש ועדכני, ביצענו כבר אינספור השתלות ביום אחד והצלחנו לחסוך ללקוחות שלנו טיפולים ארוכים ומתישים, סבל וכאבים, מצבים מביכים וכסף רב.

צרו קשר, אם השתלת שיניים ביום אחד מתאימה לכם, נשמח לעזור גם לכם!

השתלת שיניים ביום אחד – המדריך המלא

הטכניקה של השתלת שיניים ביום אחד נקראת בשפה המקצועית העמסה מיידית מאחר ובהשתלת השניים בשיטה הזו לא ממתינים עד לקליטת השתל בעצם הלסת ועד להחלמת המקום כדי שאפשר יהיה לחבר אל השתלים כתרים. בשיטה זו, מהרגע שבו החדירו את השתל אל עצם הלסת וחיברו אליו את הכתרים, הכתרים הם אלו הנושאים בעומס בעת עיסת האוכל ומכאן השם" העמסה מיידית".

השתלת שיניים ביום אחד לא מתאימה לכל אחד. היא אינה מומלצת למי שחורק שיניים, למי שאינו בעל מבנה אנטומי מתאים של הפה והלסת, לחסרי עצם לסת מתאימה ולמי שהוא בעל גורמי סיכון העלולים לחבל בהצלחה ההשתלה כמו מעשנים כבדים, חולי סוכרת ועוד.

החסרונות של השתלת שיניים ביום אחד נובעים מהעובדה שעל השתלים הדנטליים מופעלים כוחות כבר מהרגע שבו המטופל קם מכיסא המטופלים בסיום הטיפול. אצל מטופלים שקיים חשש שלא יושג חוסן מספיק שיאפשר לתהליכים הביולוגים של החיבור בין השתל ובין הרקמות הטבעיים, לא מומלץ להשתמש בשיטה זו.

כמו בסוגי השתלות השונות, כך גם בשיטה הזו תהליכי החיבור הביולוגי בין רקמת עצם הלסת לבין השתלים הדנטליים מתרחשים גם כאן אצל מטופלים המתאימים לשיטה, וככל שחולף הזמן, הסכנה שהשתלים יזוזו ממקומם פוחתת והולכת.

במרפאה של ד"ר ישראלי מבצעים את כל סוגי השתלות השיניים במגוון השיטות הקיימות. אנו נדע לאבחן את מצב הפה ועצמות הלסת של כל מטופל ובהתאם לכל להמליץ על שיטת ההשתלה התאימה ביותר.

להשתלת שיניים ביום אחד יש מספר יתרונות. בשיטה זו המטופל אינו חייב לעבור תהליך ארוך בן מספר טיפולים עם מרווחי זמן של שבועות, ולעתים חודשים בין טיפול לטיפול. כך הוא מצליח לחסוך זמן יקר, סבל וכאבים המלווים כל טיפול מחדש ואת הצורך בשיניים זמניות.

אינספור לקוחות הגיעו אל המרפאה של ד"ר ישראלי כשפיהם חסר שיניים ויצאו כעבור מספר שעות עם פה מלא בשיניים יפות ומתפקדות. לגביהם, האפשרות לצמצם את הטיפול ליום אחד ולצאת כעבור כמה שעות עם מערכת שיניים חדשה הייתה אטרקטיבית הרבה יותר מאשר לבצע השתלת שיניים בתהליך הנמשך על פני שבועות ואף חודשים.

גם אתם מעוניינים להצטרף אליהם, צרו קשר ובואו לשיחת ייעוץ ללא התחייבות!

אחוזי ההצלחה של השתלת שיניים ביום אחד גבוהים ועומדים על 96% אחוזי הצלחה. אך כמו בכל טיפול כירורגי גם בהשתלת שיניים ישנה היתכנות לכאבים, לתופעות לוואי לא נעימות ולסיבוכים.

אנו במרפאה מודעים לתופעות הלוואי ולסיבוכים האפשריים, ולכן אנחנו זמינים 24/7. בכל מקרה שבו אתם סובלים מכאבים חריגים, מחום גוף עולה, מנפיחות או מדימומים לא פוסקים, צרו קשר, אנו זמינים, נוכל מיד להתפנות ולעשות הכול כדי להתגבר על הבעיה ולהביא להצלחת ההשתלה.