אול און פור

השתלת שיניים בשיטת אול און פור יצרה מהפכה בתחום השתלות השיניים. את השיטה המציא פרופסור פאולו מאלו מליסבון שהקים את מעבדת "מאלו קליניק" בליסבון והפך אותה למרכז ההשתלות העולמי בשיטת אול און פור. אל המרפאה של פרופסור מאלו בליסבון מגיעים רופאי שיניים מכל העולם וגם מישראל. השיטה נחשבת לפורצת דרך והיא מתאימה במיוחד למטופלים אשר איבדו מספר גבוה של שיניים בפה.

פרופסור מאלו שעסק שנים רבות בהשתלות שיניים הגיע למסקנה שאפשר להשתיל ארבעה שתלים בפה ביום אחד ועליהם להרכיב גשר בן שתיים עשרה שיניים וגם יותר, ומכאן שמה אול און פור, הכול על ארבע. פרופסור מאלו קיצר באופן משמעותי את תהליך השתלות השניים ואפשר למטופלים רבים להגיע בבוקר למרפאה כשפיהם לסת חסרת שיניים ולצאת משם כעבור מספר שעות עם פה מלא בשיניים יפות ומתפקדות.

נא להכיר – השתלת שיניים בשיטת אול און פור

בעבר סברו רופאים רבים כי הגוף צריך להתאושש בין השלבים השונים של השתלת שיניים ולכן השתלת השיניים הקלאסית נמשכה מספר חודשים, חודשים שבהם המטופל התהלך רק עם שיניים זמניות בפה ולא אחת הוא היה חשוף לקשיים בתפקוד ולמצבים מביכים שבהם השיניים הזמניות נפלו והמטופל נחשף לחברה ללא שיניים.

השיטה החדשה פועלת על טכניקה של העמסת גשר קבוע של שיניים על גבי ארבעה שתלים, ובמקרים מיוחדים גם שישה שתלים. מקור השיטה הוא בתחום האורתופדיה, תחום אשר דוגל בקיצור הליכים רפואיים.

לפני ההשתלה עובר המטופל צילום סי.טי מקיף שלאחריו קובע הרופא את המיקום הטוב ביותר כדי להטמיע בו את השתלים התומכים בגשר. את השתלים הוא יקבע בלסת בזוויות של ארבעים וחמש מעלות ותשעים מעלות כדי ליצור מבנה חזק ויציב שעליו יישען הגשר.

השתלת שיניים בשיטת אול און פור מתבצעת ביום אחד. בשלב הראשון יעבור המטופל הליך של עקירת שיניים מתנדנדות שנותרו בפה, בשלב השני יקבע רופא השיניים את ארבעת השתלים בפה ובשלב האחרון הוא יניח את הגשר על השתלים. בתחילה זה יהיה גשר זמני, אך גם הוא יאפשר תפקוד מלא של הלסת וכעבור מספר שבועות הגשר הזמני יוחלף בגשר קבוע.

אול און פור – למי זה מתאים?

השתלה בשיטת אול און פור מתאימה למטופלים הסובלים ממחסור בעצם הלסת. בשיטות הקלאסיות של השתלת שיניים, מטופלים שסבלו ממחסור בעצם הלסת לא יכלו לעבור טיפולי השתלת שיניים ונאלצו לעבור טיפול מקדים של השתלת עצם כדי לחזק את העצם ולאפשר לה לעגן בתוכה את השתלים בדרך יציבה ובטוחה. השתלת שיניים בשיטת אול און פור מייתרת את הצורך בטיפול מקדים של השתלת עצם, חוסכת זמן וגם כסף.

שיטת אול און פור מתאימה למטופלים הסובלים ממחלות כרוניות כמו מחלת הסוכרת, מחלת אוסטיאופורוזיס או מחלות כרוניות אחרות שלא אפשרו להם לעבור טיפולי השתלת שיניים.

השיטה מתאימה לאנשי קריירה עסוקים או לכל מי שרוצה לעבור את תהליך השתלת השיניים במהירות בלי להמתין תקופה ארוכה בין השלבים השונים של תהליך השתלת השיניים הקלאסי.

השתלת שינים בשיטת אול און פור – כל היתרונות בשיטה אחת

שיטת אול און פור מקצרת באופן דרמטי את תהליך השתלת השיניים והיא מאפשרת לצאת עם השתלה מלאה בתוך יום אחד. קיצור התהליך חוסך לגוף טראומה מתמשכת ומפחית את הסיכויים לזיהומים ולסיבוכים בשלבי ההשתלה השונים.

שיעורי ההצלחה של השיטה גבוהים. מחקרים שנעשו מראים כי שיעורי ההצלחה עומדים על 97% אחוזי הצלחה והם גבוהים מעט יותר מאשר אחוזי ההצלחה בהשתלות השיניים הקלאסיות.

השיטה מאפשרת חזרה מהירה לתפקוד. בתוך פחות מעשרים וארבע שעות יכול המטופל לחזור לתפקוד, מלא ותקין של הפה והלסת.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.